The Exies - Tired Of You





Where Did I Go Wrong
من کجای کار رو اشتباه کردم
I Can't Look You In The Eye
به چشمات نمی تونم نگاه کنم
Feeling So Ashamed
خیلی احساس شرم میکنم
It Feels Like I Could Die
ای کاش میتونستم بمیرم
Chorus
Hold Me Up And Don't Let Go
صبر کن، نرو
I've Had Enough
من دیگه ادامه نمیدم
I'm Tired Of Breathing
من خسته شدم از نفس کشیدن
Tired Of Feeling
خسته از احساس کردن
Tired Of Looking At The Past For Meaning
خسته شدم از توجه کردن به مفهوم هر چیزی
Tired Of Running
خسته از فرار کردن
Tired Of Searching
خسته از جستجو
Tired Of Trying
خسته از سعی کردن
But I'm Not Tired Of You
اما من از تو خسته نشدم
Losing Everything
همه چیزو باختم
It's Something I Can't Face
یک چیزی هست که نمیتونم تصور کنم
Hope Is On The Run
برای ادامه دادن امید هست
It's Something I Can't Fake
این چیزی هست که نمی تونم وانمود کنم
Chorus
I Want To Feel A Change
من تغییرو می خوام احساس  کنم
I Don't Mind If It Hurts
برام مهم نیست اگه سخت (درد) باشه
You Take Away The Pain
تو از این درد دور شو
You're The Only Thing That's Pure
تو تنها چیزی هستی که پاک هست

Download

 rock, alternative rock

نظرات 1 + ارسال نظر
mmbt پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

Such a delectable song
i appreciate it


thanks buddy

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد