Sharow - Rabete


یک موزیک زیبای ایرانی از گروه Sharow



Sharow - Rabete 




نظرات 11 + ارسال نظر
معین چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

ion kojast?

کجاست ؟! :D

sir.W پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ

نذاشتی که.

این هم موزیک Pet Shop Boys - It's A Sin که اختصاصی برای شما آپلود کردم :

/http://www.solidfiles.com/d/fa5b2ac725

مانی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.bye-bye.blogsky.com

مهندس قرار بود واسه منم آهنگای نظیر لینکین و اوانسنس بزاری!!! پسسسسسسسسسسسسسس چیییییییییییییییییییی شد؟؟؟؟
منتظرما.....

این گرو ه ها ، مخصوصآ لینکین پارک موزیک جدیدی بیرون ندادن یا اگرم دادن مثل کارهای قدیمیشون به نظر من خیلی سطح بالا نیستن .... اما شبیهشون و میزارم :)

Íon جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

راستی اکانت Last.fm داری؟
اگه اکانت داری و اگه دوست داشتی بهم بگو تا ادت کنم

بله بله
به این اسم هستم اونجا :
hbml64

[ بدون نام ] شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ق.ظ

خیلی خیلی ممنون
میگم اینجور آهنگارو از کجا میتونم راحت دانلود کنم؟؟؟
پیداشون میکنم ولی دانلود کردنشون کلی مشکل داره.

IDM یا همون Internet Download Manager رو نصب کن کار های دانلودت خیلی خیلی سریعتر و بهتر انجام میشه...
از این موتور جستجو مخصوص موزیک به راحتی میتونی دانلود کنی :

http://pleer.com

بهار شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

مرسییییییییییی دلم تنگ شده بود واسه موزیکای زبون مادری!بازم ایرانی بزار از این سبکای دپ و دااااغون مناسب احوال این روزای هممون

آهنگ این سبکی خیلی کم هست اما سعی میکنم بیشتر بزارم ...
من دپ هستم شما چرا

Íon شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

معین جان من اینجام

matryoshka.blogsky.com

Íon شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

خیلی ممنون آقا جان
به خاطر اکانت
ادت کردم
هر چند به نظر می رسه اون جا زیاد فعال نیستی

من از last.fm فقط یزای پیدا کردن بهترین آهنگ خوانده ها و پیدا کردن سبک آهنگ ها استفاده میکنم که الته سعی میکنم بیشتر فعال شم... امان از دست این فیلتر@@ینگ...

معین یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

عالی بووود!!

sir.W یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

خب معلوم با IDM دانلود میکنم ولی این سایتا یه فایل .exe میدن!!!

هر آهنگی رو که میخوای پلی کن بعدش آیکون idm معلوم میشه تو مرورگرت،بعد راحت میتونی دانلود کنی من الان 99% موزیک هارو اینجوری دانلود میکنم :)

sir.W دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

کجایی ؟ خبری ازت نیست.


هستمممم شما نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد