Josh Groban - Remember When it Rained




Wash away the thoughts inside

افکاری را از درون پاک می‌کنم

That keep my mind away from you

که ذهنم را از تو دور می‌گرداند

No more love and no more pride

نه عشقی و نه دیگر غروری

And thoughts are all I have to do

و این افکار که همیشه با من است

Ohhhhhh Remember when it rained

آه..به یاد می‌آورم زمانی که باران می‌بارید

Felt the ground and looked up high

زمین را حس کردم و به بالا نگریستم

And called your name

و نامت را فریاد زدم

Ohhhhhh Remember when it rained

آه،به خاطر می‌آورم زمانی که باران می‌بارید

In the darkness I remain

در تاریکی باقی می‌مانم

Tears of hope run down my skin

اشک هایی از جنس امید از دیده‌گانم سرازیر می‌گردند

Tears for you that will not dry

اشک هایی برای تو که هرگز خشک نمی‌گردند

They magnify the one within

این اشک ها ((من حقیقی‌ام)) را آشکار می‌گردانند

And let the outside slowly die

و محیط بیرون را به آرامی می‌میرانند

Ohhhhhh Remember when it rained

آه..به خاطر می‌آورم زمانی که باران می‌بارید

I felt the ground and looked up high

به زمین خوردم و به بالا نگریستم

And called your name

و نامت را فریاد زدم

Ohhhhhh Remember when it rained

In the water I remain

در باران باقی می‌مانم

Running down

به پایین می‌لغزد

Running down

به پایین می‌لغزد

Running down

به پایین می‌لغزد

...Running down

به پایین می‌لغزد

...Running down

به پایین می‌لغزد

...Running down

به پایین می‌لغزد

...Running down

به پایین می‌لغزد



Josh Groban - Remember When it Rained


سبک : Classical ، opera




نظرات 2 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

مرسییییییییییی
از این خواننده My Confession هم خیلی قشنگه

کارهای خوبی داره این خواننده ولی این Remember When it Rained یه چیز دیگست

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

in tracke ke nesfe nimast,kamelesho bezar lotfan vasatesh ghat mishe

من چک کردم مشکلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد