TOP 10

10 تا از آهنگ هایی که خیلی دوست دارم رو براتون آماده کردم. 


1


No Clear Mind - dream is destiny



این گروه تقریبآ از اون بندهایی بود که من جدیدآ باهاشون آشنا شدم

 شروع بسیار زیبا و احساسی داره این کار، من خودم روزهایی که خیلی ناراحت بودم و تو لک بودم این موزیک رو گوش می دادم



Download



2


Dream Theater - Hollow Year



سبک : Rock


هر وقت که این آهنگ رو شنیدم برام زیبایی خاص خودش رو داشته، مخصوصآ وقتی که از دقیقه 4:40 به اوج خودش میرسه ...



Download



3


Hammock - Mono No Aware



سبک : PostRock/Ambient


هر چی در مورد این گروه بگم کم هست گروه Hammock همیشه از انتخاب های اول من بوده ، عشق ، پاکی و زیبایی از مشخصه های اصلی کارهای این گروه هست ... این موزیک بی کلام بسیار آرام بخش هست برام ، و من رو کلآ میبره تو یک دنیای دیگه ... پیشنهاد میکنم ویدئو کلیپ این آهنگ رو هم ببینین



Download



4


Pilate - Alright




سبک : Indie Rock


یکی از موزیک های فیلم Death Sentence هست که یادم میاد حدودآ 4 5 بار این فیلم رو دیدم این فیلم داستان زندگی یک خانواده هست که پسر بزرگشون توسط یک باند تبهکار به قتل میرسه و پدر خانواده تصمیم میگیره که از اون گروه انتقام بگیره ،این موزیک دقیقآ برای یکی از سکانس های آخر فیلم هست که kevin bacon (نقش پدر) رو مبل افتاده و به فیلمی نگاه میکنه که خانوادش روزهای خوشی رو داشتن ...



Download



5


July Skies - Waiting to Land



سبک : PostRock/Ambient


تو این موزیک خبری از سبک تند نیست و کاملآ ریتم آروم و رویایی داره ... شمارو به یک مسافرت کوتاه و آرامش بخش در میان ابرها دعوت میکنه، پیشنهاد میکنم چشمهاتون رو ببندین و با هدست این موزیک رو گوش بدین و به هرچیزی که بهتون آرامش میده فکر کنین ...



Download



6


Joy Wants Eternity - From Embrace To Embrace



سبک : PostRock/instrumental


از اون گروهایی هست که به کشف کردنش افتخار میکنم این آهنگشون هم کاری هست که کاملآ درگیرش میشی ، با ریتم بسیار زیبایی شروع میشه اما زیباترین بخشش برای من از دقیقه 4:22 شروع میشه و به اوج میرسه و فضای بسیار زیبایی رو با گیتار به وجود میاره



Download



7


James Horner – For the Love of a Princess



سبک : classical/soundtrack


یکی از موزیک های فیلم به یاد ماندنی و زیبای Braveheart ... چیزی نمیتونم در وصف این آهنگ بگم فقط میتونم بگم زیباست واقعآ زیباست ، اگه عاشق نباشی این آهنگ عاشقتون میکنه



Download



8


Sirvan Khosravi - Baroone Payizi Remix




سبک : PoP


من کارهای سیروان رو خیلی دوست دارم، اما دوتا از کارهاش برای من کلی خاطره دارن ... یکی آهنگی هست به اسم بارون که برای آلبوم سال 84 هست و یکی هم ریمیکس آهنگ بارون پاییزی ،که این دومی رو براتون انتخاب کردم زیباترین بخش این آهنگ برای من قسمتی هست که میگه : (توی تقویم ما دوتا بهار از غصه میسوزه واسه ما اول پاییز هنوزم عید نوروزه) ....



Download



9


lowercase noises - Stars Pt. 2



سبک : PostRock/Ambient


یکجورایی این موزیک انگار که داره باهات صحبت میکنه ،من هر وقت به این آهنگ گوش میکنم یاد فرصت هایی که تو زندگیم از دست دادم میفتم که ای کاش ای کاش ....ریتم بسیار زیبایی داره و یک پست راک به معنای واقعی هست . از دقیقه 4:09 به بعد من رو کلآ بهم میریزه این آهنگ



Download



10


Winters Wish - Slowdive



سبک : PostRock


دوست داشتم برای آخرین آهنگ این مجموعه آهنگی انتخاب کنم که موسیقی اون همراه با آرامش و روشنایی باشه برای همین یک کار از گروه Winters Wish انتخاب کردم که هنوز به صورت رسمی آلبوم بیرون ندادن و فقط 3تا آهنگ بیرون دادن که یکیش Slowdive هست یک موزیک بسیار بسیار آرام بخش به همراه صدای دلنشینی که خواننده این گروه داره برای من یکجورایی حس امید و روشنایی به وجود میاره ...



Download




نظرات 6 + ارسال نظر
Íon شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

بسیار عالی
dream theater خیلی خوب بود

همیشه حس تازه ای به من میده این آهنگ

بهار دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

لطفا آهنگایی رو که بی کلامن مشخص کن که قبل از دانلود بدونیم چیو دانلود میکنیم!!
alright خیلی قشنگ بود..
یه خواهش دیگه.لطفا توی 4shared آپ کن..
بازم مرسی..

فکر خوبیه باشه از این به بعد
راستش من fh 4shared مشکل دارم یکم اما باشه سعی میکنم اونجا هم آپلود کنم

سایه چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

چه پست پر و پیمونی
مرسی

ماماز یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://dodd.blogfa.com

سلام هانی جان...بعد از مدتها امروز یاد تو افتادم و گفتم یه سر بهت بزنم...وقتی دیدم هنوز بلاگ باحالت زنده اس و به راه خیلی خوشحال شدم...در ضمن من و چند تا نسل چاهارمی دیگه یه بلاگ را انداختیم...خوشحال میشم به ما سر بزنی و نظر بدی...سعی میکنیم هر روز آپدیت بشیم...
فلن...

مرسی دوست من
حتمآ میام و از وبلاگ زیبایی که دارین دیدن میکنم

Íon چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://darkwasthenight.blogsky.com/

هانی جان این آدرس جدیدمه...


مبارک باشه
لینکت رو درست کردم

ava چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

خیلی خوب بودن..
Slowdive خیلی قشنک بود..
مرسی.

Slowdive بی نظیر هست...حس خیلی خوبی به من میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد